Najnovší firmvér je možné stiahnuť na: http://software.cisco.com/download/release.html?dfid=282414116&catid=278875240&softwareid=282463646&release=6.1.5&relind=AVAILABLE&rellifecycle=&reltype=latest
Najnovší Voice System Setup Wizard je možné stiahnuť na: https://supportforums.cisco.com/docs/DOC-9876
Reset na výrobné nastavenia
Pripojiť analógový telefón, zavolať **** a po vyzvaní zadať 73738#
Po resetovaní je nastavené dynamické prideľovanie IP adresy
Zistenie IP adresy
Pripojiť analógový telefón, zavolať **** a po vyzvaní zadať 110#
Konfigurácia
Konfigurácia IP adresy hesiel a pod. prebieha cez webové rozhranie. Do prehliadača treba zadať IP adresu ústredne.
Jednoduchý telefonát
Pre volanie či už medzi analógovými alebo IP telefónmi je potrebné nastaviť klapky (extension).
Tie sa nastavujú pomocou Voice System-u.
1) Po spustení vybrať Next
2) Vybrať možnosť Go to Advanced Feature Menu a v ňom Client extensions
Setup bude zisťovať ústredňu na lokálnej sieti. Pokiaľ ju nenájde, vypýta si jej IP adresu
3) Samotné nastavovanie klapiek
Po reštarte ústredne sú klapky funkčné.
Pozor!!
Ústredňa odmieta pracovať, pokiaľ nie je pripojená k internetu cez rozhranie Internet.
Zaujímavosti
Analógové telefóny nemajú problém vytočiť hociakú klapku.
IPT Linksys SPA921 odmietol vytočiť viac ako trojmiestnu klapku.
IPT Linksys SPA921 bol nakonfigurovaný na externú doménu (Iptel.org), keď sa do rovnakej siete pripojila ústredňa SPA9000 v základnom nastavení, telefón bol prekonfigurovaný na túto ústredňu (tzn. nastavil si ju ako Proxy server) a bola mu pridelená klapka 100.