Menu Zavrieť

Testovanie ACD v SipXecs

Verzia SipXecs: 4.2.1

 

ACD je Automatická distribúcia hovorov prostredníctvom agentov, ktorí sú vložení do fronty alebo hunt grupy. Čiže keď zavolám na ID služby, podľa zadaných kritérií sa vyberie 1 agent, ktorému sa pridelí daný hovor.

 

Konfigurácia:

V nastavení služby som ponechal predvolené nastavenia a potom som si vytvoril hunt groupu, do ktorej som pridal 2 agentov a logiku som nastavil na Circular. Následne som vytvoril linku, do ktorej som priradil vytvorenú frontu s agentami a ID číslo na volanie. Nakoniec som v záložke Agent Status prihlásil jednotlivých agentov.

 

 

 

Testovanie:

Pri testovaní tejto služby som nenarazil na žiadny problém. Pri volaní vybralo jedného z agentov, ktorému priradilo daný hovor, ktorý prebiehal bez problémov. Počas tohto hovoru som sa pokúsil dovolať na danú službu iným používateľom a tomu priradilo druhého voľného agenta, čiže služba funguje podľa špecifikácie.

Rate this post

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.