Verzia SipXecs: 4.2.1
ACD je Automatická distribúcia hovorov prostredníctvom agentov, ktorí sú vložení do fronty alebo hunt grupy. Čiže keď zavolám na ID služby, podľa zadaných kritérií sa vyberie 1 agent, ktorému sa pridelí daný hovor.
Konfigurácia:
V nastavení služby som ponechal predvolené nastavenia a potom som si vytvoril hunt groupu, do ktorej som pridal 2 agentov a logiku som nastavil na Circular. Následne som vytvoril linku, do ktorej som priradil vytvorenú frontu s agentami a ID číslo na volanie. Nakoniec som v záložke Agent Status prihlásil jednotlivých agentov.
Testovanie:
Pri testovaní tejto služby som nenarazil na žiadny problém. Pri volaní vybralo jedného z agentov, ktorému priradilo daný hovor, ktorý prebiehal bez problémov. Počas tohto hovoru som sa pokúsil dovolať na danú službu iným používateľom a tomu priradilo druhého voľného agenta, čiže služba funguje podľa špecifikácie.